Jump to content
NBC Sports Edge Forums

gregp

Established Members
  • Content Count

    514
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by gregp

  1. Higgins. Not totally trusting titans passing in cold lambeau game. Cincy gonna need to pass to stay in it. Help?
  2. Lockett and higgins. Maybe gage over one of them if your really leaning him. Help?
  3. Cant decide, Pick 1: HOU vs Cin KC vs Atl LAC vs Den CAR vs Was GB vs Ten (this one seems like real long shot, but figure cold weather, maybe Tannehil/titans play sloppy) *Also both rams and seahawks are available or both cowboys and eagles are also available* The guy I'm playing had kamara, but I'm somehow still magically in it. I need a real gem of a streaming DST to help pull this out.. WHIR
  4. I worry this guy is gonna get hurt trying to carry the team too much. Hes far and away the top option on offense and theres gonna be too much burden on him to score and make plays happen. Hes shown himself vulnerable to injury the past few years and is only getting older, and hes not exactly the biggest strongest guy out there, so him trying to make too much happen too often might make him more susceptible to another injury. I hope it's not the case, just something I noticed watching him trying to make plays happen these first couple games. I dont think Draymond is the answer. They n
  5. 15 TOs through 2 games is ludacris. I was not expecting that. Especially w paul on his team handling the ball more. I thought I was drafting someone that would turn the ball over less
  6. Dude, if they dont use their best players properly they wont win enough, and wont get a decent playoff seed. After the lakers and clips the west is wide open, you don't wanna be the 7 or 8 seed and face either of them 1st rnd. They need a 6th seed or better if they want a chance at a playoff run, and murray is crucial to making sure this happens. Theres only 72 games this year, so each game is a little bit more important. I'm sure they might rest Murray for a few games, but full on load management seems unlikely. Hes 23, not 33. I dont expect him to put up his bubble numbers or for malone
  7. Hope this doesn't keep up. Didnt think he was a big turnover guy.
  8. Yea, it's highly unlikely that a team that talented doesnt make the playoffs. But they still needa play better, and win. Which should mean more usage for Murray
  9. Feels good. Maybe I'm overrating Spurs a bit, but I like the way they play. Good mix of vets and young studs. Playing fast. And still got White comin back. Raptors are a very good, talented team and the spurs handled them. That game was fun tonight.
  10. Ok, that's fair. But who cares if hes starting? As long as hes gettin good minutes.
  11. Lol boucher hater ova here. I watched the game, twas a great game. Spurs are damn good. That loss had nothing to do with boucher. Tbh, he can chase blocks all he wants, he looks great doing. Also looks great draining threes and pulling down boards. If he does just half (or even less than half) of these numbers on nightly basis Nurse will give him his minutes, and fantasy managers will be happy.
  12. Lol what? Are we watching the same games? 22 and 9, 5 swats, bangs 3s, shoots high %. He does everything and looks amazing. Lol while I'm writing this they just named him player of the game Haha Edit: 6 blocks now!! Keep em comin big boiii
  13. Well, like I said, they're 0-2, and kinda look like a fringe playoff team rn. Hopefully they realize they need Murray to ball out often if they want any shot at a deep playoff run again. Otherwise, if they go '90%', they're gonna wind up in bottom part of playoffs and knocked out early. Theres just too many good teams out west. Only the lakers and clips are true playoff locks, nearly every other team is a 'fringe' playoff team.
  14. Lol, hate it when ppl say stuff like this. Obv the regular season matters, can't make the playoffs w/o doing well in regular season. Nugs are 0-2, and im sure they realize they need to win to stay relevant in the super competitive West. They know who their studs are and who will help them win, and murray is at the top of that list. I dont think he is super elite, but 20/5/5 is very reasonable, w/ solid %s and 3s and some steals. Sure he'll have the occasional dud, but he'll also have games like last night where he catches fire, or even games where he drops 40.
  15. Zeke. If Fitz somehow plays then Parker
  16. Pick 2 to start this week: Carson vs NYG Dobbins vs DAL CEH vs DEN Gallman @ SEA WHIR
  17. Ya, I'm aware these are bad options/matchups. But I gotta use one of them. -Chark might be hurt and has a 3rd string qb. qb. -Higgins has backup qb and green n boyd to battle targets with. -fulgham everything mentioned above.. Edit: Chark isnt playing.
  18. Agreed. Wentz might be playing bad, but higgins/chalk prob have the 2 worst qb options on nfl rn
  19. Ya, I'm not saying Chi has a better def than Indy. In a vacuum, Indy def every day of the week. But in a cold weather game in Chi vs a decent def, I could see some issues.. Indy is gonna have no prob at all scoring vs Hou, putting Watson in comeback mode. Plus both Indy games are indoors. I dont think he'll blow up vs Indy, but I think a 30pt game is more likely in either Indy game than @Chi.
  20. PPR, pick 1: Fulgham vs SEA Chark vs CLE Higgins vs NYG Chark/higgins super sticky QB situations (Chark also maybe hurt?). Fulgham, unfortunately also sticky QB play, but this is a blow up spot.. WHIR
  21. If Texans were home vs Chi it wouldnt be scary. But in Chi, that could be tough. Depends on weather that day, I'm assuming it will be cold. Prob more worried about game in Chi than either Indy game. Chi hasn't given up more than 26 pts in any game this year, Indy has given up more than 26 pts 4 times.
  22. Watch fulgham go off Vs that seahawks swiss cheez this wknd. Not saying it will happen, just possible. I have fulgham and have no idea what do w him.
×
×
  • Create New...