Jump to content
NBC Sports Edge Forums

Karl Anthony-Towns 2020-2021 Outlook


Recommended Posts

17 minutes ago, claptondecheeks said:

lol if you turned down KAT and Rubio for your Gobert. Have fun playing it safe to a non-1st place finish. 

Exactly dude doesn’t realize KAT will be back very soon, like 10-14 days soon.  But hey what do I know , I’m just a Biased KAT owner

Link to post
Share on other sites
  • Replies 724
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

sending KAT all my COVID-19 antibodies

I know you traded him for Bam, but you don’t need to keep hanging around here and justifying this trade by negging towns.    Nobody is even really hating on you for making this trade, you get a

Posted Images

3 minutes ago, Brye said:

Exactly dude doesn’t realize KAT will be back very soon, like 10-14 days soon.  But hey what do I know , I’m just a Biased KAT owner

Yeah and I get that they haven’t directly said he’ll be back soon but c’mon man, you’re talking about KAT for Gobert. You gotta take that risk. All that matters is that you make the playoffs. 

Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, claptondecheeks said:

Yeah and I get that they haven’t directly said he’ll be back soon but c’mon man, you’re talking about KAT for Gobert. You gotta take that risk. All that matters is that you make the playoffs. 

I hear ya... just hoping it's not gonna be dragging on with his issues last year. Rubio is a throwaway tbh as he's been pretty bad. Is he worth to keep and drop Dillon or Alex Burk or counter for Kat and Gobert straight up? 

Link to post
Share on other sites
Just now, RAGINGROOSTER said:

I hear ya... just hoping it's not gonna be dragging on with his issues last year. Rubio is a throwaway tbh as he's been pretty bad. Is he worth to keep and drop Dillon or Alex Burk or counter for Kat and Gobert straight up? 

Yeah Rubio has been trash this year. I think you can accept the trade as is and chose to drop Rubio, you don’t have to counter. 
 

even if he misses 3 more weeks and you lose those 3 weeks, you’ll still have KAT after and as long as you make the playoffs, you’ll be in great shape no matter what seed you get. 

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
33 minutes ago, PascalSiakam said:


Vague. But the whole handling the ball part sounds promising. This indicates he’s active.

Think we may of dodged a bullet maybe? If it the serious + 4-5 weeks timetable, I don’t think he’d be on the court dribbling and handling the ball already?

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Just now, IDatDude said:

ooooooh 

What a random but pleasant damn surprise!!!!

 

Should be soon - I'm guessing it will be next week. I don't see them risking him playing a B2B vs the Spurs

Link to post
Share on other sites

I had Kat last year. Questionable doesn’t always mean he’s close to playing in timberwolves language. Anyway I hope he plays because I drafted him again 🤦‍♂️ 

Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, mas10 said:

I had Kat last year. Questionable doesn’t always mean he’s close to playing in timberwolves language. Anyway I hope he plays because I drafted him again 🤦‍♂️ 

At least now they have a target date, no? Or was it "Questionable" then moving the goal post?

Link to post
Share on other sites

All these people who were happy to be right that his injury looked really bad and he is hurt bad must be miserable now that he’s going to be back either Sunday or next week. The amounts of I told you so and the amounts of laughing emoji when news hit that he dislocated his wrist smh.

Edited by Johnnyapplebot
Link to post
Share on other sites
53 minutes ago, SolariNatividad said:

At least now they have a target date, no? Or was it "Questionable" then moving the goal post?

Questionable and moving the goal post for 3 weeks. 

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
On 12/31/2020 at 6:23 PM, Stefan said:

 

 

Maaan I don't know... it's hard to say... but it ain't 2-4 weeks for sure like randomguy said


 

On 12/31/2020 at 6:15 PM, Stefan said:

Man you wrong...
it seems you can't make the difference between sprained wrist and dislocated wrist (way worse that sprained)
Remember LeVert last year and his dislocated ankle ?

Just gonna leave this here. So many people were panicking over this injury when they shouldn’t have been. I hope fellow KAT owners didn’t sell him cheap. The nature of this injury was different from a typical dislocation in that it didn’t require surgery or the reduction procedure, which some people didn’t seem to realize. KAT May still be dealing with lingering soreness for a while though so don’t panic if he’s shooting poorly for a while.

Link to post
Share on other sites

 

For anyone that labels him soft/injury prone, or someone who just wants to go play video games. Everyone gets injuries. There is a reason why this dude didn’t miss a game for years. He isn’t soft.

Even if he doesn’t play tonight, I am very happy we are this close to having him back already.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...